2008-11-24

Dag 6

Måndag igen. Bilen till verkstan för att byta den krockkudde som inte blev utbytt förra veckan pga felbeställning. Den blev inte bytt idag heller eftersom leveransen blev försenad. En krockkudde innehåller krut och då får den inte fraktas med flyg utan måste ta landsvägen. Antagligen blev den försenad eftersom det snöar och blåser.
Annars blev det innejobb hela dan. Färdigställande av bilder, telefonbokningar inför jobb senare i veckan. Och som vanligt när jag har tid över så gör jag lite bilder till min bildbyrå, SYNK.
På kvällen hade Publicistklubben en debatt/diskussion med Lars Borgnäs och Tomas Bresky om fördjupande journalistik. Eftersom jag är med i styrelsen så deltog jag i en middag med dessa två herrar innan debatten. Uppslutningen på mötet var väl så där, vi var ett trettiotal, men jag tror att alla var nöjda. Som vanligt inga fotografer i publiken.

Inga kommentarer: