2008-10-31

Oskarpa bilder

En liten kommentar till bilden nedan. Jag tycker att jag gör mig bäst på oskarpa bilder.
Jag var ju med i SvT och deras Eftersnack för en dryg vecka sedan och det var traumatiskt. Jag överdriver lite men att se sig själv är ingen upplyftande upplevelse. Jag inser naturligtvis att alla som ser mig varje dag känner igen vad de ser och tycker inte att det på något vis är anmärkningsvärt. Själv ser jag mig bara i spegeln varje dag och då kan jag bortse från allt som inte riktigt överenstämmer med den mentala bild jag har av mig själv. Men på TV blir allt naket och väldigt avslöjande. Självbilden förändras och det är antagligen bara bra. Verkligheten springer man inte ifrån så lätt.

1 kommentar:

Sofia sa...

Vad kul att följa din blogg! :) Kan nog lära mig ett och annat!

Jag intevjuade dig på kulturens hus för några veckor sen om du kommer ihåg!

Mvh Sofia =)